vrijdag 18 januari 2008

Handige tekenboeken

Hier wat handige tekenboeken voor u op een rijtje.
(Klik op de afbeelding voor een duidelijke weergave)

Tekenen
Het boek Tekenen is een zeer uitgebreid tekenboek. Portretten, landschappen, stillevens, gebouwen, en modellen. In veel verschillende technieken uitgelegd.
Ook beschikbaar in: Perspectief

Auteur: J. Raynes
Prijs: € 19,95



Het Complete Handboek Tekenen&Schilderen
In dit boek leert u handige technieken en het gebruiken van materialen. Ook staan er veel handige voorbeelden in, zodat u daar goed op kunt oefenen.

Auteur: Bagnall
Prijs: € 29.90


Hoe teken ik de natuur
Mooie tekenvoorbeelden stap voor stap uitgelegd. Ook beschikbaar in:
Hoe teken ik dieren
Hoe teken ik in perspectief

Hoe teken ik wilde dieren

Auteur: Lorenzi
Prijs: € 8,95 Per stuk

Dieren tekenen en schilderen
In dit boek leer je allemaal handige technieken: de vacht, veren, wol enz. Veel voorkomende problemen worden opgelost en behandeld.

Auteur: Trudy Friend
Prijs: € 7,95



Al deze boeken zijn verkrijgbaar bij Harolds
Ook in andere winkels zijn ze verkrijgbaar.


ISBN NUMMERS:
Tekenen: ISBN: 978 90 5920 387 7
Complete handboek tekenen en schilderen: ISBN: 9021326434
Hoe teken ik de natuur: ISBN: 9021325713
Dieren tekenen en schilderen: ISBN: 978-90-5764-743-7


Geen opmerkingen: